Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 12:19:25 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/14734 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kukka küla, Otimaa (Abihoone) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone asub Avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndil ja vajab teie kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27241357>  (menetlus nr: 
442274), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister